Strony

poniedziałek, 7 stycznia 2019

BUSEM PO EUROPIE


Hej kochani!!! Co powiecie na trip po Europie? ;p może nie po całej, ale parę państw udało nam się zobaczyć ;) Nie myślcie sobie, że zawsze jest tak pięknie i kolorowo, ponieważ byliśmy zamknięci w małym busiku przez dwa miesiące ;p ale co zobaczyliśmy to NASZE!! 
Więc od początku, mój chłopak pracował w firmie transportowej na trasach międzynarodowych, więc pojechałam z nim. ;) Bus stał się naszym domem, spaliśmy tam, gotowaliśmy, normalnie jak w domu ;p Największą perełką naszej podróży była Francja, udało nam się zwiedzić Paryż, a to było moje marzenie ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Przez Paryż przejeżdżaliśmy prawie codziennie przez trzy tygodnie, powiem Wam szczerze centrum boskie, ale przedmieścia, syf, syf i jeszcze raz syf.. Ludzie są tak okropni, że na trasie wyrzucali śmieci przez okno WTF?!!! Niestety, taka prawda. :( Szkoda, że gdzieś straciły mi się zdjęcia, bo bym Wam pokazała. 
Wyobrażacie sobie, że Łukasz dał mi poprowadzić busik? Był tak padnięty, że nie miał wyboru (hahaha). Co mijał nas jakiś polak, to na CB radiu było słuchać "ejj kolego, co tobą tak trzęsie" hahahaha. Gdy prowadziłam, to wydawało mi się, że jestem za blisko którejś linii i odbijałam do drugiej, i tak w kółko..  
Noclegi spędzaliśmy na parkingu w Belgii z innymi polskimi busiarzami, takich imprez jak tam, to nigdzie nie widziałam.. naprawdę było świetnie ;) Grille, wspólne posiłki, granie w karty itp, naprawdę różnych ludzi idzie spotkać ;) 
Kolejne państwo, które mnie urzekło, to Norwegia, wyobraźcie sobie, że 100km jechaliśmy przez 4 godziny.... ale było warto, trochę strachu było, bo to jednak duży samochód, a wąskie dróżki (z przepaścią!!!) szok! Prom zrobił wrażenie, co prawda nie był to pierwszy prom którym płynęłam, ale ten mi się bardzo podobał ;) Coś na co czekaliśmy z upragnieniem, to normalny prysznic, bo te na stacjach, to porażka.. Później pyszne śniadanie, mmmm... :DDD
Reasumując, było warto! Gdybym miała ponownie pojechać w taką trasę, to jadę bez zastanowienia, tylko tym razem więcej nagrywam.. a do Paryża - planujemy wrócić, bo jednak zwiedzanie było w pośpiechu ;( 
Pozdrawiam, Was :* miłej nocki! ♡♡♡













1 komentarz: